SEBASTIAN M. - 30.07.2024
- Am apreciat hotelul, plaja, întregul amplasament care este enorm, cu multe piscine si activități pentru toate vârstele. Pe masura ce stai acolo insa mai observi si minusuri, mancarea nu e chiar exceptionala (dar este multa!), nu sunt suficiente umbrele pentru sezlonguri, intre camere era o usa despartitoare din cauza careia auzeai cam tot din camera alăturată, lifturile nu făceau fata la cate persoane erau, mereu se aștepta mult la ele.
Dar per total totusi as recomanda locatia, mai ales daca o prindeți la vreo reducere.
roxana B. - 23.07.2024
- A fost cea mai proasta vacanță!
Nu recomand nimănui hotelul Kamelia Fulya!
Degeaba zic ca are 5 stele…poate 2 stele, cu indulgenta 3 stele!
Totul a început cu stangul, zborul a fost schimbat de la ora 7:00 la ora 15:00 (am fost anunțați la ora 23:30), apoi amânat iar pentru 15:30.
Am stat in aeroport fără să știm nimic.
Când sunam la agenție să întrebăm ce se intampla nimeni nu știa nimic, ni se dădea exemple ca au mai fost turiști care au avut vacanța amânată și 2 zile, ca nu depinde de ei..
Într-un final am decolat la 18:15 și am ajuns la hotel la ora 23:00.
Deci noi am pierdut o zi de vacanță, iar explicația agenției “prima și ultima zi nu se considera parte din sejur”, deși la plată se pune..
Când am ajuns la hotel, obosiți, supărați, etc ni se spune ca “le-a picat sistemul” și nu mai au camere disponibile, deși noi rezervasem vacanța din toamna 2023.
Au vrut să ne cazeze pe toți (4 adulți și 1 copil) într-un apartament cu 1baie și cu trecere printr-o cameră…
Am refuzat categoric acest lucru și într-un final ne-au cazat la hotelul vecin pentru 1 noapte, dar tot într-un apartament cu 1 baie.
În aceea seară am fost să luăm cina târzie, urmând să găsim bagajele în cameră apoi - evident ca valizele tot la recepție erau, probabil ca trebuia să le cărăm tot noi până la hotelul vecin (era distanța, ei foloseau mașinuțe + piatra cubică + panta)
A doua zi ni s-a promis ca la ora 9:00 vom primi camerele noastre.
Domnișoara care am înțeles ca era managera hotelului era extrem de nervoasă și trântea totul în calea ei ca nu am vrut sa acceptam prima camera “for only one night…”
De la celălat hotel nici măcar 1 cafea de dimineață nu au vrut să îi ofere mamei deși nu era greșeală noastră…
Bineînțeles ca nu au fost gata camerele noastre la ora 9:00. Abia in jur de ora 11:00 am putut sa despachetam. Deci am mai pierdut inca o zi de vacanță, deoarece era foarte târziu pentru plaja la ora aceea.
Pentru neplăcerile create au vrut să ne ofere 1 masă la restaurantul a la carte și 1 zi la cabană pe plajă. Noi nu ne doream așa ceva, am fi vrut să fie totul cum trebuie.
Mancarea oribilă puțin spus, aceleași sosuri și mâncăruri gătite zilnic.
Mâncare este de cantină, nicidecum de 5 stele.
Nu am văzut în nici o seară ceva special. Efectiv tot sejurul am mâncat cartofi prăjiți și la prânz și seara!
Curățenia lasă de dorit. Doamna de la curățenie zilnic vine ori foarte devreme când încă dormim, ori la prânz când suntem iar în cameră să culcăm copilul. Am impresia ca face special așa pentru a nu mai face curat în cameră.
Pe partea de mentenanță iar stau extrem de prost. Dușul funcționează ori cu apă extrem de rece ori extrem de fierbinte. Am sunat la recepție, dar pe nimeni nu a interesat să trimită pe cineva să repare.
Într-o seară cineva a spart un pahar din greșeală, 45 minute a durat până a venit cineva să măture cioburile. Evident ca un copil a intrat direct în ele.
Plaja este cu nisip fin (dar destul de murdar, mucuri de țigări, bețe, etc), intrarea este lină în apă.
Nu recomand nimănui acest hotel, este ultima oară în Turcia.
Având în vedere ca suntem clienți Jeka de foarte mulți ani, ma asteptam sa fim oarecum preveniți de situațiile acestea, care am citit ca in ultima perioada sunt o practica frecventa a acestui hotel!
Absolut nimeni nu face nimic sa îndrepte problemele, ridică toată lumea din umeri, se dă vina de la unii la alții și clienții sunt cei care plătesc mii de euro pentru un sejur de 5*, dar în schimb primesc numai întârzieri, nervi, mâncare de cantină, etc.
OLGA N. - 03.08.2023
- Nu este un hotel de 5 stele din punct de vedere camere și servicii ,compensează cu mâncarea și curățenia.