SILVIU CATALIN G. - 08.10.2024
- Ne-a placut foarte mult la acest hotel, camerele sunt destul de spatioase si curate.
Mancarea a fost foarte buna, pe toate gusturile.
Se facea curat in fiecare zi in camera, se facea refill in minibar unde aveai pepsi, mirinda, apa minerala, apa plata, suc pentru copii si sticksuri.
Resortul a fost foarte frumos si curat, cu multe piscine, tobogane pentru toate gusturile, sezlonguri acoperite, destule pentru toata lumea.
Nu ne-a placut plaja, era numai cu pietris, nu puteai sa mergi fara papuci. Cand intrai in apa erau numai pietre.
MATEI A. - 16.09.2024
- Este al doilea hotel din lanțul Limak pe care il vizitez împreună cu familia. Serviciile si interacțiunea cu personalul hotelului au fost ok, dar departe de a fi excelente. Lacunele de engleza, refuzurile si lipsa de flexibilitate lasa de dorit, mai ales in comparație cu "fratele" mai mare, Limak Atlantis din Belek.
Daca aveti alte opțiuni, merită încercate înainte de Limra.
MIHAI T. - 26.06.2024
- Pe site este prezentat ca Ultra All Inclusiv, dar realitatea este alta cand ajungi in locație. Beneficiezi de mâncare doar in restaurantul principal, pentru restaurantele cu specific chinezesc, italienesc etc. se percepe o taxă de 9e de persoană, pentru a servi cina. Programul pentru magazinul de înghețată este de la 14-17 astfel ca pentru cei care aveți copii mici slabe șanse să puteți lua înghețată dacă copii dorm la prânz. Calitatea băuturilor este mult sub medie, sucuri , bere la draft de o calitate îndoielnică, mărci turcești, nimic internațional.
Programul la piscină este până la ora 20, după te scot afară din apa spunând ca o curăță cu clor.
Calitatea internetului este foarte slabă, semnalul se deconectează frecvent.
Personalul nu vorbește foarte bine engleză cu excepția celor de la recepție.
Este departe de a fii catalogat hotel de 5 stele.