IONEL B. - 23.11.2024
- Am avut un sejur neplacut de la venire și până la plecare.
Am efectuat deplasarea individuală , iar de la intrare în hotel am fost întâmpinați cu indiferență .
Pentru faptul ca nu am dorit să las cheile mașinii, au început să ne bruscheze verbal, ridicând tonul , strigând după membri familiei să nu parcăm mașina în proximitatea hotelului , deși erau locuri libere în parcare pentru turiști , ne-a obligat sa ducem mașina la circa 400 metri într-o parcare destinată angajaților .
Ne-am prezentat în recepție pentru a face checkingul, așteptând circa 30 minute , fără să ne bage nimeni în seamă .
Ajunși în cameră , am constatat ca este foarte frig. După o intervenție telefonică cu recepția ne-a spus ca le pare rău dar nu poate da drumul la căldură , au trimis o aeroterma .
Piscinele nu erau încălzite , fapt ce ne-au îngrădit programul sejurului .
Concluzie :
Sunt un client permanent al hotelurilor din stațiunea Belek, iar diferența am putut face foarte ușor față de hotelurile echivalente cu Hotel Kaya Palazzo Golf Resort – Belek.
Este clar ca nu mai revenim , nu recomand acest hotel . Pretenții financiare mari, servicii slabe .
MIHAELA LUMINITA M. - 20.05.2024
- Servicii de cea mai buna calitate, personal bine instruit și prietenos ,mâncare diversificata și de calitate superioara, totul la superlativ.
Cristian I. - 06.10.2023
- Nimic de apreciat. Doar, nisipul marea si soarele au fost de 5 stele !
Camera, baia, barurile, mancarea, atmosfera fara a gresi, cu mari lacune, vechi, fara viata!