MARCEL LIVIU T. - 21.11.2024
- DEZAMAGIRE SI LIPSA DE RESPECT.
CAPACITATE HOTEL 2200 DE PERSOANE.
GRAD DE OCUPARE 350 DE PERSOANE.
AU REFUZAT SA IMI REPARTIZEZE O CAMERA ( CALDUROASA), AFLATA PE UN PUNC CARDINAL SUD SAU WEST.
DUPA 7 ORE DE DISCUTII, DE INTERVENTII DIN PARTEA DOMNISOAREI OANA, CONSTATAND CA NU VRRAU SA ACCEPT CELE 3 CAMERE OFERITE( 2 DINTRE ELE ERAU UNA DEASUPRA ALTEIA), MI-AU REPARTIZAT O CAMERA PE DIRECTIA EST S-E (aprox 130°).
VANTUL ERA DESPUL DE PUTERNIC FIIND LUNA NOIEMBRIE.
CONCEPTUL DE ULTRA ALL, ERA NUMAI PE HARTIE.
ESTE INACCEPTABIL SA SPUI UAL, CAND IN FAPT EDTI MAI JOS DECAT MULTE ALTE RESORTURI CARE SUNT COTATE MUUULT MAI JOS CA VALOARE.
ESTE INACCEPTABIL SA FACI DEOSEBIRE INTRE LOBBY BAR SI POOL BAR. RESPECTIV DACA DORESTI O BAUTURA CE PRESUPUNE VIN SPUMOS, RIDICAT LA NIVEL DE ȘAMPANIE, NU SE POATE.
CAND TRAIM INTR-O PERIOADA POST PANDEMIE FOLOSESTI PAHARE DIN PLASTIC? FOLOSESTE MACAR PAHARE DE UNICA FOLOSINȚĂ.
OCHILOR NU LE-A VENIT SA CREADA CAND AU VAZUT J&B EXISTA IN CONCEPT, IAR JIM BEAM, EXTRA PAY. 2 WHISKY-uri DE PROASTA CALITATE( oricum nu beau asa ceva).
APEROL, EXTRA PAY.
AU FOST CATEVA EXEMPLE PENTRU A DEMONSTRA FAPTUL CA NU ESTE UAL.
MANCAREA...DIVERSITATEA, A LASAT DE DORIT.
PRANZUL SI IN ACEST HOTEL A LASAT DE DORIT...MULTA PRAJEALA, MULTA TOCATURA...ORICUM EU "SAR" PESTE LUNCH. AM MERS NUMAI PENTRU INFORMARE.
INTR-O SEARA SEFUL DE RESTAURANT CE ERA DE SERVICIU IMPREUNA CU BUCATARUL SEF AU REFUZAT SA IMI PREGATEASCA CEVA NECONDIMENTAT.
IN CELELALTE ZILE BUCATARII SEFI S-AU COMPORTAT IREPROSABIL.
INTR-O ZI AM INCERCAT SA DISCUT CU MANAGERUL BARURILOR.
DE PROASTA CALITATE. LIPSA DE RESPECT
ESTE AL 2-LEA HOTEL ( MIN 40 IN CARE AM FOST), CAND CONSTAT ASA CEVA.
NU AM CE SA LE REPROSEZ CELOR CARE SERVEAU SI PREPARAU BAUTURILE OASPETILOR. UNII ANGAJATI CHIAR AU EXCELAT SI LE MULTUMESC. JOS PALARIA.
O ALTA BILA NEAGRA...,ORGANIZAREA ENTERTAIMENTULUI IN LOBBY VAR , CAND AVEAI POSIBILITATEA SA ORGANIZEZI IN AFARA LUI. SPATIU DE 3-4 ORI MAI MARE.
CAMERA A FOST SPATIOASA.DRESSINGUL SPATIOS.
AM CONSTSTAT CA SI LA BAIE SUNT DEFICITARI , PENTRU UN CONCEPT UAL.
FARA PERIUTA SI PASTA DE DINTI, FARA APARAT SI CREMA DE BARBIERIT, FARA ȘAMPON...
CHIAR DACA SEZONUL ESTE PE FINAL, NU AI DREPTUL SA ITI VATI JOC DE OASPETI. AI OBLIGATIA SA OFERI ACELEASI CONDITII PE CARE LE-AI OFERIT SI CELORLATI.
CERT NU IMI VA MAI CALCA PICIOARELE IN ACEASTA LOCATIA, CHIAR DACA AR FI GRATIS!!!
NOTA OFERITA: CU INDULGENTA. 4 PENTRU CA AU ECISRAT SI PERSOANE CARE SI-AU FACUT TREABA CORECT.
CORNEL V. - 08.10.2024
- A fost un sejur foarte frumos. Am primit upgrade de camera la swim up și am avut, astfel, propria piscină.
Camerele hotelului sunt curate, lenjeria și prosoapele impecabile, personalul este amabil și prietenos.
Piscinele și plaja sunt foarte frumoase, nu trebuie să vă faceți griji că nu găsiți șezlonguri, sunt destule.
Toboganele cu apă sunt cu adevărat distractive, nu numai pentru copii, ci și pentru adulți.
Mâncarea a fost delicioasă, cu o mulțime de opțiuni, inclusiv snack-uri pe tot parcursul zilei.
O mulțime de activități de făcut în timpul zilei, nu te poți plictisi aici.
Spectacolele de seară se desfășoară într-un amfiteatru imens și sunt chiar reușite. Recomand!
VALENTIN-DANIEL P. - 16.09.2024
- Ne-am cazat într-o cameră swim-up, la parter. Mâncarea a fost foarte bună, camera s-a potrivit așteptărilor noastre. Băuturile, în schimb, atât alcoolice, cât și nealcoolice, sunt foarte proaste, fiind la cutie și foarte ieftine. Singurele băuturi acceptabile pot fi găsite în Lounge. Noi am ales restaurantul italian pentru meniul a la carte, dar mâncarea a fost mediocră și au servit doar vin și bere locală ieftină. Orice vin mai bun era taxat suplimentar, la fel ca și Aperol Spritz. Am fost foarte dezamăgiți că nimeni nu a venit să ne curețe camera decât dacă am sunat la recepție. Calitatea semnalului wifi în cameră și pe plajă este foarte proastă din cauza numărului mare de turiști, revenind la normal doar noaptea când oamenii dormeau. Doar în lobby și Lounge am găsit wifi stabil. Nisipul de pe plaja este murdar, plin de mucuri de tigara, hartii si alte gunoaie, ar trebui curatat mai des. Personalul de la recepție este nepoliticos și te minte în față. Am sunat dimineața pentru o mașină de bagaje, dar recepționerul nu a răspuns, pentru că fuma în fața hotelului și vorbea cu un alt angajat. M-a mințit că nu a primit niciun apel din camera mea. Nu intenționez să mă întorc la acest hotel. Impresia generală este că am plătit prea mult și că am fost înșelați.