Raluca M. - 01.08.2024
- Hotelul clar nu are 5 stele am primit camera în jurul orei 12 o singura cartela pentru 2 adulti și 2 copii în recepție este foarte cald în camera nu poți lăsa aerul pornit pentru ca nu ai cartela ,micul dejun este slăbuț dar găsești de mâncare partea cea mai proasta la masa este ca stai foarte mult la coada la mâncare, fructe cam puține .În camera s a făcut curățenie în fiecare zi ,piscină este curata.
MIHAI T. - 15.05.2024
- Hotelul trăiește din investițiile inițiale și prețurile mici. Poate că am avut ghinion, pe stradă se lucra la canalizare iar la piscina pentru adulți, la care erau destui copii, unii cu pampers, alții nesupravegheați, se simțea puternic mirosul. La sosire ni s-au prezentat facilitățile resortului și am auzit de foarte multe ori cuvântul „extra”. Am fost cazați în corpul C, camera nu era pregătită pentru trei persoane, multiplul de 3 au fost doar papucii. Inițial nu erau halate iar prosoapele, cafeaua, ceaiul, produsele de igienă doar pentru două persoane. Cana electrică avea urme de lapte, s-a curățat relativ ușor, iar frigiderul încălzea suficient pentru ați face un ceai sau o cafea. Am sesizat aspectele unei tinere recepționere, care a notat totul, iar seara am găsit cu două prosoape mai puțin. După două zile am găsit în cameră două halate care ulterior au fost luate, le-am recuperat de pe hol. În a treia zi aceeași recepționeră a încercat să ne explice că nu este „frigider”, este „minibar” dar nu a putut să indice băuturile calde care sunt oferite zilnic, ca la „ultra all inclusive”. Nici camerista nu a fost încântată când a simțit căldura din frigider. Chiar și „tehnicul” a constatat că minibarul, ajutat puțin, poate face pop corn, pentru care a plimbat aparatul până la ora 22:50, fără a reuși să-l răcească și ni la returnat, probabil ca să nu ne fie răcoare peste noapte. După șapte nopți „minibarul” încă era cald. Dacă nu te plictisești poți să aștepți 20-30 de minute, la rândul care se creează ad-hoc, pentru o porție de grătar, dacă nu, ai un meniu suficient, nu opulent, bun care variază și se diversifică sau restrânge pe măsură ce se consumă. La prima oră găsești tort, mai târziu apare o tavă cu piure și nu mai ai cartofi prăjiți. La fel și la bar, un contează câți așteaptă, unul singur servește, cel puțin patru spală vase sau privesc. Majoritatea personalului sunt oameni simpli, discreți, prietenoși, unii glumesc cu tine, din acest punct de vedere m-am simțit minunat. Au activități de divertisment în fiecare seară, iar dacă nu ai pretenții prea mari și ești conștient că ai plătit un preț mic este un resort bun iar un management diferit îl va face foarte bun.
Ionel S. - 15.05.2024
- In perioada 28.04-05.05 am petrecut un sejur in acest hotel impreuna cu familie de prieteni. Am ajuns in jurul orei 17, check-in rapid, ni s-a prezentat de un angajat de la spa hotelul si am constatat ca este cel mai slab concept ultra all, majoritatea lucrurilor fiind extra, cu plata. Si am vazut ceva hoteluri, de 17 ani de cand merg in Turcia! Am primit camere in corpul C, care nu este chiar ce ar trebui, camera fiind foarte mica, abia aveam loc sa trecem pe langa pat. Minibarul era gol (ar fi trebuit sa fie macar cate o sticla cu apa), cafea, ceai nu erau, articole de toaleta nu erau. Am anuntat la receptie si ni s-a spus ca vom primi in ziua urmatoare!!! Intr-adevar, am primit ceva sampon si pliculete de cafea. Si doar in ziua respectiva, dupa aceea... nimic. Caruciorul cu produsele ce trebuiau completate in camere era lasat de cameriste intr-un intrand al holului la terminarea programului, produse existau pe el dar nu puneau in camere! Cand am cerut apa ni s-a spus ca de la receptie trebuie sa primim desi in fiecare dimineata am vazut cum depozitau la parterul cladirii baxuri de apa!!! Asa ca a trebuit sa caram in fiecare seara cateva pahare de apa de la restaurant.
Mancarea a fost, in general, ok. Problema a fost ca daca se termina un fel de mancare nu se completa cu acelasi fel ci se aducea altceva! Asa ca daca la inceputul mesei puteai manca piure, dupa 15-30 minute gaseai orez sau cartofi la tava sau...! In fiecare seara, la deschidere, erau 3-4 torturi pe o masa. Daca se terminau, nu se mai completau.La gratar era coada de 20-30 persoane de la inceputul pana la terminarea programului pentru ca exista o tava cu peste si o tava cu pui (pulpe sau piept, depinde de ora si de noroc) care nici macar nu erau pline la deschidere, produsele se puneau pe gratar cand se deschidea restaurantul si trebuia sa astepti sa se faca! Bineinteles ca majoritatea turistilor renuntau la gratar si luau mancare gatita.
Restaurantul este compus din doua parti: o incapere si o terasa de unde luai mancarea si o alta incapere, mare, cu mese. Distanta intre ele este de aprox. 20-30 m. Pentru transportul farfuriilor se pun la dispozitie tavi de plastic, ceea ce da un aspect de autoservire nu de restaurant de hotel de 5*.
Desi exista mai multe baruri, in perioadele cele mai solicitate functioneaza doar unul si acolo serveste doar un barman desi sunt cel putin 5-6 care imping vantul pe acolo! Rezultatul: coada mare. Barul din lobby desi trebuia sa functioneze zilnic incepand cu ora 20, a fost deschis o singura zi!
Hotelul are doua piscine din care una este "relax pool" rezervata adultilor. In realitate gasesti acolo de la copii care striga, tipa, pana la teribilisti care sar, urla... Nimeni nu le spune nimic!
Plaja este la aprox. 5 min. de mers pe jos de la hotel. Are sezlonguri si umbrare. Nu este cu nisip, este cu pietricele foarte deranjante. Neaparat trebuie incaltaminte de apa. Barul de la plaja ofera doar apa, bere si sucuri la dozator, plus ceva snackuri dupa pranz.
Majoritari in hotel sunt turistii rusi, nu toti cu 7 ani de acasa. Dar ce deranjeaza cel mai tare este atitudinea slugarnica a personalului hotelului fata de ei si complet indiferenta fata de celelalte natii.
In concluzie, nu este nicidecum un hotel de 5*, conceptul nu este ultra all inclusive, iar personalul, in special conducatorii, lasa mult de dorit. Nu am avut asteptari foarte mari, datorita pretului platit (324 euro, 7 nopti), dar cred ca ar fi corect ca descrierea hotelului si facilitatilor sa fie conforme cu realitatea.